Happy Chinese New Year !!!!

Pejam celik pejam celik dah nak abis Januari. Rasa macam semalam sambut new year.. 

Sekolah pun dah start cuti harini. Yang bestnya jalan x jem macam selalu HEHE.. Kurang sikit stress pasal jalan sesak.. Kalau tak pukul 6 je kepala aku dah serabut pk macam mana nk hadap jem tapi redha je la nak xnak kena redah jugak ye dokk! 

So gais apa plan korang untuk hujung mingu ni?? Ada plan bagus tak ?? Cuti sambung plak tu xkan chill kat rumah je ??

Aku plan nak g Penang, tapi confirm jem giler kan.. Plus kat sana memang majority org nak g sana. Sama jugak tempat2 mcam Melaka, Port Dickson and hot spot yang lain mesti sama je kan. Baru feeling2 nak lepak Batu Feringhi chill2 kan otak yang dah tepu ni. Tapi kalau g sana stress ngn jem sampai xbegerak kete pun xboleh gak eh.. Penah tau masa dulu nk g Feringhi dia punya nk sampai kat laut tu 2 jam, sudahnya kitaorg uturn and keluar dari Penang macam tu je. Sempat la siang tu pegi makan nasi Kandar & singgah Penang Street Art tu. Hmmm aku dh xde idea nk g tempat mana sekarang ni nampak macam ending dia chill kat kedai kopi je la .. hoho.. 

Korang ada suggestion tempat yang boleh chill tak untuk wekend aku yang panjang ni.. Share la sikit korang nak g mana, apa yang best tempat tu.. Maybe aku boleh tukar plan g tempat yang korang suggest ke.. XoXo..

Much Lope;
Anggun

Comments