Hey World!!

Assalamualaikum,

I've decided to start a blog.

Emm ni kali ke berapa tah aku punya blog. Harap-harap kali ni menjadi lah. Dulu xde masa nak buat sampai dah terlupa password & email. Not to worry sebab aku xde follower pun. saja suka2 nak cerita kat sini.. HAHA.

Actually, aku bukan jenis yang suka buat karangan y panjang2. Saja nak citer kat sini sbb kat sini bebas nk cakap pasal topik apa pun. Biasanya kalau nak post kat IG, FB, Twitter mesti kena letak caption elok2. Nak compose pun pk banyak kali takot teguris perasaan sesapa. Kadang2 status tu xde kena mengena dengan sapa2 pun. :)

So kat sini kita citer sikit pasal sapa sebenarnya aku. Aku sejenis yang xbanyak mulut, suka buat hal sendiri & jangan cuba sesekali jolok sarang tebuan sbb kdg2 aku ni berangin sikit.HEHE.. tapi kalau org yang dah lama kenal ngn aku dorg tau lah aku ni mcm mana. Kalau xkecoh tu means budak ni xboleh blah la HAHA.

Kalau korg ada pape nk share pengalaman korg or nak tanya pape pasal diri aku boleh je komen kat sini mcm biasa. Aku pn newbie dalam ni saja nk share apa yang berlaku sepanjang aku hidup. Mana tau bila aku dh xde nanti anak cucu cicit boleh baca blog ni sebagai pengubat rindu :)

Much Lope;
Anggun

Comments